Top 5 superalimente ale primaverii pentru a fi in forma maxima

Sparanghel, rubarba, ridiche… iata lista celor mai bune alimente de consumat din martie pana in iunie pentru a-ti face plinul de vitamine, de magneziu si de fibre, dar si de alti compusi benefici pentru sanatate si pentru slabire, de asemenea.

Sosirea zilelor frumoase de vara este sinonima cu ocazia ideala de a te bucura de cele mai delicioase savori si de a adauga un plus de lejeritate si de prospetime meniului tau. In piata poti gasi deja salata, dar si morcovi, fasole verde, sparanghel, anghinare… dar si o multime de fructe colorate si acidulate, foarte bogate in vitamine.

Dupa trecerea iernii, te confrunti cu siguranta cu o stare de oboseala, poate si cu o stare de depresie din cauza lipsei de lumina. Este deci foarte important sa nu iti neglijezi alimentatia. Ce trebuie sa contina meniul tau?

Sparanghelul pentru a elimina. Spranghelul este un aliat de pret pentru toate curele de primavara. Fibrele sale sunt cele care faciliteaza tranzitul intestinal si compusii sai diuretici pot facilita munca rinichilor. Este in acelasi timp foarte bogat in  minerale variate si in vitaminele B si C.

Anghinarea pentru a digera cat mai bine. Anghinarea este foarte bogata in fibre si se poate folosi in tratarea unor probleme numeroase – digestie dificila, balonari sau chiar flatulente. Contine si foarte putine calorii si se recomanda deci in cadrul unui regim. In plus, este foarte bogata in proteine si este excelenta atunci cand vine vorba despre a alunga foamea.

Capsunile, contin foarte putine calorii. Gustul slor dulce-acidulat este cel care iti va incanta cu siguranta papilele. Capsuna este unul din fructele ce contin cele mai putine calorii, cu numeroase beneficii pentru sanatate. Un atu de pret – capsuna este foarte bogata in vitamina C.

Rubarba, un antioxidant excelent. Rubarba este foarte bogata in fibre insolubile, cunoscute pentru capacitatea lor de a regla tranzitul. Dar rubarba este si antioxodanta si poseda o cantitate mare de vitamina C, de potasiu si de calciu.

Spanacul, un concentrat de magneziu. Fata de ce am putea crede, spanacul nu este interesant doar pentru continutul de fier, ci si pentru continutul de magneziu. Este chiar o sursa excelenta de magneziu.

Leave Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *