Servicii de slaba calitate

Am vrut să achiziționez un produs de la un magazin care oferă și servicii online, defapt am vrut să cumpăr din magazin, dar nu era în stoc, așa că am început să mă plimb pe acolo și să mă prefac că aș fi interesat de un anumit produs, adică un Nikon D3100, pe care îl și am în posesie cum am mai spus. Totuși, după serviciile care mi-au fost oferite nu mă pot declara un fan al acestui magazin, chiar nu se potrivește cu ceea ce anunță ei pe site.

“A cumpăra înseamnă pentru fiecare client bucuria de a intra într-un magazin cu o atmosferă prietenoasă, de a primi consilierea de care are nevoie, de a experimenta un produs și de a profita de cele mai bune oferte din piață. Așadar, oferim atât produse, cât și servicii dedicate fiecărui client.”

Sună foarte frumos, dar din câte am experimentat pe pielea mea nu este așa. În mijlocul magazinului era o masă cu tablete care defapt sunt puse acolo pentru a fi testate, cum e în general la marile magazine, dar din păcate, lângă fiecare tabletă scrie să nu atingem pentru a nu fi zgâriate, ok, dar cum putem testa și noi dacă ne place sau nu? Pentru ce sunt puse acolo?

Iar de serviciile oferite ar trebui să nu mai vorbesc, dar nu mă pot abține. Am spus că doresc să cumpăr acel Nikon D3100, am cerut detalii suplimentare despre acest produs, dar tipul care era acolo parcă dorea să mă arunce din magazin, nu dorea sub nicio formă să mă convingă că acel produs merită cumpărat, încă îmi aducea și foarte multe detalii negative și că nu se prea merită, plus că poate fi folosit doar de profesioniști … halal servicii, eu știam că acest aparat este pentru cineva la nivel amator-mediu, nicidecum pentru profesioniști, probabil stimabilul nu se ridică la profesionalismul acelui brand.

 Voi întâlniți astfel de situații la marile magazine? Când în loc să fiți ajutați și tratați respectuos, vi se oferă niște informații greșite și acestea cu jumătate de gură?

Leave Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *