Review cu Nexus 4

Nexus 4După cele 5 produse primite în teste de la evoMAG a ajuns rândul şi unui telefon super prietenos, tot din gama Nexus, cred că era uşor de ghicit după ce aţi citit titlul, un telefon impresionant, sincer mie acest sentiment mi-a lăsat, dar să trec direct la subiect !

Voi începe ca de fiecare dată cu designul, pentru că ăla iese întotdeauna în evidenţă. Ce pot să spun aici, e demenţial, la propriu, arată foarte bine, se potriveşte exact în palmă, uşor, subţire, iar spatele te lasă fără cuvinte, puteţi mări imaginile pentru a vă lămuri mai bine despre ce vorbesc, la design telefonul merită nota maximă, n-am ce defecte să-i găsesc. La fel ca la tabletă, carcasa nu este detaşabilă, slotul pentru microSIM aflându-se pe lateral.

La dimensiunea display-ului de 4,7, are o rezoluţie de 768 x 1280 pixels,       şi cu mâna pe inimă vă spun că are o calitate foarte mare, alături de sunet care la fel se ridică la nişte standarde foarte mari, de altfel şi preţul îl ajuta pentru asta, dar consider că suma cu care se vinde este mică pentru performanţele acestuia, la aceşti bani, se găsesc telefoane mult mai slabe, din păcate Nexus 4 nu se bucură de foarte multă popularitate.

Procesorul este unul Quad Core care lucrează la frecvenţa de 1500 şi rulează versiunea de Android 4.2.2, dar în magazin vine cu 4.2, telefonul acesta a primit o actualizare software, deci se poate face upgrade la ultima versiune de Android. Rulează perfect, nu agaţă deloc în meniu şi răspunde cât se poate de repede la comenzi, când am cerut să-mi fie trimis acest telefon eram puţin sceptic la performanţele lui, dar până la urmă m-am bucurat de o experienţă plăcută alături de acest gadget. Ca să vă faceţi o idee la ce vreau eu să spun, am jucat jocuri precum Gangstar Rio, Iron Man 3, Real Racing 3, ShadowGun: DeadZone, FMH 2013, şi multe altele, am avut timp pentru toate. M-a bucurat foarte mult faptul că pot lucra multitasking fără a întâmpina probleme legate de viteză, puteam tine chiar două jocuri în paralel, singurul lucru negativ era bateria care trăgea totul în jos. Iar ceva pentru bloggeri, are o navigare superbă, spuneam asta şi despre Ipad mini, dar Nexus-ul mi se pare că se mişcă mai bine, singurul inconvenient în comparaţie cu mini ar fi dimensiunea ecranului, de la 7 la 4,7, în rest telefonul bate tableta.

nexus 4Am făcut şi câteva fotografii cu camera de 8.0 MP, ies nişte poze perfecte pentru a fi urcate pe reţelele de socializare, nu pot sesiza nicio problemă mai ales că fotografiile pot ajunge la o dimensiune maximă de 3264 x 2448. Şi video am filmat, 1080p. Am totuşi o problemă cu filmarea, este recomandat pentru filmarea cadrelor statice, dacă este folosit în mişcare iar cadrele sunt schimbate frecvent, rămân câteva secunde de neclaritate până se face autofocus, în rest nota 10!

Plusuri:
-preţul relativ mic comparând raportul calitate-preţ
-camera de 8.0 MP, care îşi face bine treaba
-viteză de rulare a aplicaţiilor, multitasking-ul
-designul care mi-a făcut o mare plăcere

Minusuri:
-bateria nu ţine foarte mult, trebuie încărcat frecvent.
-se încălzeşte uşor în partea superioară a spatelui

De dată aceasta recomand acest telefon, chiar se merită învestiţia. Văd acest telefon în mâna cuiva care este mai tot timpul preocupat de tot ce este nou în rândul aplicaţiilor şi a jocurilor. Nu prea ar fi bun pentru cineva care este tot timpul pe drumuri pentru că vei avea şansa de a rămâne fără baterie, dacă circuli mai mult cu maşina personală nu cred că ar putea exista vreo problemă.

nexus 4

Cu un click aici puteţi pune mâna pe el 🙂