Reclamatia aduce imbunatatiri

După ce ieri am scris despre serviciile de slabă calitate care mi-au fost oferite, astăzi pot decât să fiu foarte fericit din acest punct de vedere, chiar m-am bucurat de un telefon primit din partea lor. M-a sunat cineva din partea acestui magazin, probabil cineva de la filiala din Petrosani, iar acesta şi-a cerut nenumărate scuze pentru aceste întâmplări. Mai presus de asta, m-a întrebat şi câteva detalii despre respectivul angajat, pentru a putea să ia măsuri în această privinţă, însă am spus că nu prea îmi mai amintesc, oarecum îl ştiu pe respectivul, dar am preferat să nu fac nici-un rău nimănui, doar să trag un semnal de alarmă că ceva merge foarte prost acolo, iar acum sper să se fi rezolvat.

În altă ordine de idei, astăzi am fost să testez noi chestii cu DSLR-ul, tot la apă, acum am încercat ceva cu totul şi cu totul nou. Am vrut să scot apa spumoasă, am şi reuşit, dar mâine voi publica şi aceste fotografii, acum e cam târziu să mă mai ocup de ele.

Credeţi că prin asemenea reclamaţii putem face o schimbare?

Leave Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *