Reclamatia aduce imbunatatiri

După ce ieri am scris despre serviciile de slabă calitate care mi-au fost oferite, astăzi pot decât să fiu foarte fericit din acest punct de vedere, chiar m-am bucurat de un telefon primit din partea lor. M-a sunat cineva din partea acestui magazin, probabil cineva de la filiala din Petrosani, iar acesta şi-a cerut nenumărate scuze pentru aceste întâmplări. Mai presus de asta, m-a întrebat şi câteva detalii despre respectivul angajat, pentru a putea să ia măsuri în această privinţă, însă am spus că nu prea îmi mai amintesc, oarecum îl ştiu pe respectivul, dar am preferat să nu fac nici-un rău nimănui, doar să trag un semnal de alarmă că ceva merge foarte prost acolo, iar acum sper să se fi rezolvat.

În altă ordine de idei, astăzi am fost să testez noi chestii cu DSLR-ul, tot la apă, acum am încercat ceva cu totul şi cu totul nou. Am vrut să scot apa spumoasă, am şi reuşit, dar mâine voi publica şi aceste fotografii, acum e cam târziu să mă mai ocup de ele.

Credeţi că prin asemenea reclamaţii putem face o schimbare?

14 Comments

  1. Răspunde

    evident, fara reclmaatii, fara sprijinul comunitatii, nu vom putea face nimic!

  2. Răspunde

    pai cum de au stiut ca e vorba despre ei, fiindca nu-mi amintesc ca ieri sa fi citit de vreun brand 😀

  3. Răspunde

    Normal. E ca si cu greselile. Din greseli se invata. Cu siguranta ca s-or fi luat masuri dupa ce au primit o reclamatie, ca altfel, de ce mai este posibil sa faci?…

  4. Răspunde

    Unele firme pun accent si pe comunicare, se pare ca de data asta au fost pe faza.

  5. Răspunde

    Lucian esti prea secretos … n-am vazut sa fi numit magazinul asa ca nu nu stiu cum de te-au sunat si daca te-au sunat trebuia sa dai toate detaliile despre “vanzatorul profesionist”.

    • Răspunde

      Am trimis eu linkul de la articol pe pagina “Reclamatii” prezenta pe site-ul lor, mi-au cerut informatii despre acel vanzator, dar am preferat sa nu dau foarte detaliat, am dorit sa fie doar un semnal de alarma si sa faca o schimbare.

    • Răspunde

      Ca sa poata face o schimbare trebuie sa stie ce sa schimbe. In momentul cand faci o reclamatie trebuie sa iti asumi si consecintele – adica darea afara a “vanzatorului profesionist”.
      Daca eu primea o reclamatie referitoare la comportamentul unui angajat sau subaltern asa la modul general, fara toate detaliile necesare o tratam cu maxima indiferenta.

    • Răspunde

      Cam da, dar daca firma se respecta ma gandesc ca va lua ceva masuri, chiar daca acelea sunt de ochii lumii.

  6. Răspunde

    Sunt ok si astfel de variante prin care sa aduci in fata reclamatiile, insa ideal ar fi fost sa se autosesizeze.

Leave Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *