Plan de bataie in Social Media

obiectiveAnul 2013 l-am început în forţă prin reţelele de socializare, am făcut o pagină de Facebook special pentru acest blog cu câteva zile înainte de a-l deschide, am publicat primul tweet, am continuat mai apoi cu deschiderea de conturi pe Google+ şi Instagram. Nu a durat mult şi m-am simţit nesătul, aşa că, mi-am făcut cont peste tot, dar nu sunt activ decât pe câteva reţele, spre exemplu, pe LinkedIn nici nu mi-am actualizat profilul.

În planul meu de bătaie pe 2014 am inclus şi o activitate mai abundentă în Social Media, acum poate vă gândiţi ce-i ăla un plan de bătaie, no bine, la mine aşa se numeşte un plan editorial, că-s mai de la ţară. Trecând peste, am redeschis o pagină de Facebook, una nou nouţă, proaspătă, invitându-vă de altfel să o gustaţi cât timp mai este caldă. Mai aveam una dar nu am mai folosit-o de câteva luni bune, aşa că, decizia mea a fost să o reluăm de la 0.

Pagina asta, în primul rând, va fi una foarte şmecheră, adică are numele meu pe ea, este comestibilă şi se poate gusta la orice oră, bine se va putea, deocamdată pregătesc aperitivele, felul principal vine abia în 2014. Ce rugăminte rugămintoasă aş avea eu la voi, am tot dat pe la statistici în ultima perioadă şi am văzut că tot mai mulţi trec pragul blogului de pe Facebook, adică reţeaua asta pentru mulţi reprezintă o punte între om şi informaţie. Aşa că, rog să acorde like paginii doar cei care vor interacţiona cu mine, adică n-are rost să dăm like doar să ne aflăm în treabă.

De exemplu, mie nu îmi place să dau de fel like unei pagini, nu ştiu de ce, am un anticorp care se opune neîncetat atunci când sunt deasupra butonului considerat de mulţi ceva magic. Dar, marele dar, dacă am dat like, înseamnă că am avut un motiv foarte bine întemeiat, adică voi citi ce distribuie pagina aceea, voi mai arunca cu butonul magic sau cu câte un comentariu, dacă nu-mi mai place, pac pac şi am mai apăsat o dată butonul.

Peste câteva luni voi aduce aici pe blog şi un raport mai amănunţit cu date exacte, atunci voi spune cu adevărat dacă Facebook joacă un rol esenţial în promovarea blogurilor. Ah da, Social Media înseamnă şi celelalte reţele, aşa că, în dreapta sus mai aveţi câteva linkuri estentiale de supravieţuire.

Leave Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *