Plan de bataie in Social Media

obiectiveAnul 2013 l-am început în forţă prin reţelele de socializare, am făcut o pagină de Facebook special pentru acest blog cu câteva zile înainte de a-l deschide, am publicat primul tweet, am continuat mai apoi cu deschiderea de conturi pe Google+ şi Instagram. Nu a durat mult şi m-am simţit nesătul, aşa că, mi-am făcut cont peste tot, dar nu sunt activ decât pe câteva reţele, spre exemplu, pe LinkedIn nici nu mi-am actualizat profilul.

În planul meu de bătaie pe 2014 am inclus şi o activitate mai abundentă în Social Media, acum poate vă gândiţi ce-i ăla un plan de bătaie, no bine, la mine aşa se numeşte un plan editorial, că-s mai de la ţară. Trecând peste, am redeschis o pagină de Facebook, una nou nouţă, proaspătă, invitându-vă de altfel să o gustaţi cât timp mai este caldă. Mai aveam una dar nu am mai folosit-o de câteva luni bune, aşa că, decizia mea a fost să o reluăm de la 0.

Pagina asta, în primul rând, va fi una foarte şmecheră, adică are numele meu pe ea, este comestibilă şi se poate gusta la orice oră, bine se va putea, deocamdată pregătesc aperitivele, felul principal vine abia în 2014. Ce rugăminte rugămintoasă aş avea eu la voi, am tot dat pe la statistici în ultima perioadă şi am văzut că tot mai mulţi trec pragul blogului de pe Facebook, adică reţeaua asta pentru mulţi reprezintă o punte între om şi informaţie. Aşa că, rog să acorde like paginii doar cei care vor interacţiona cu mine, adică n-are rost să dăm like doar să ne aflăm în treabă.

De exemplu, mie nu îmi place să dau de fel like unei pagini, nu ştiu de ce, am un anticorp care se opune neîncetat atunci când sunt deasupra butonului considerat de mulţi ceva magic. Dar, marele dar, dacă am dat like, înseamnă că am avut un motiv foarte bine întemeiat, adică voi citi ce distribuie pagina aceea, voi mai arunca cu butonul magic sau cu câte un comentariu, dacă nu-mi mai place, pac pac şi am mai apăsat o dată butonul.

Peste câteva luni voi aduce aici pe blog şi un raport mai amănunţit cu date exacte, atunci voi spune cu adevărat dacă Facebook joacă un rol esenţial în promovarea blogurilor. Ah da, Social Media înseamnă şi celelalte reţele, aşa că, în dreapta sus mai aveţi câteva linkuri estentiale de supravieţuire.

20 Comments

  1. Răspunde

    Deci inafara de tine, care in momentul de fata nu contezi deloc, nici macar cat e negru sub unghie, da-mi voie sa ma bucur de a fi primul care a dat like paginii de facebook :)).

    • Răspunde

      Pai lasa, ca pe viitor cand voi avea conferinte internationale vei veni si vei spune ca esti primul care a dat like 😀

  2. Răspunde

    Hop si eu numarul 3, apropo vezi ca si eu am de curand facuta pagina de facebook :))) daca ma intelegi fac pe pomanagiul :))

  3. Răspunde

    Ti-am dat si eu like . Poate te intereseaza urmatorul articol publicat de mine ceva mai tarziu pe blog, are legatura cu facebook-ul .

    p.s : ce plugin folosesti pentru a insera acolo in dreapta pagina de fb ?

  4. Răspunde

    Eu stau doar pe twitter, mă rog, atunci când stau. De urmărit oricum te urmăresc de mult, deci nu-i problemă.

  5. Răspunde

    Citisem de ieri acest articol, dar acum am revenit să-ți zic două cuvinte :). Vorbești pe aici despre Social Media, dar cam slăbuță activitatea ta pe acolo. Ca prioritate, ți-aș recomanda ordinea următoare: Google+, Fb și Tw. Părerea mea, uită de restul. Pierzi minute bune din viața ta. Sau poate ore. Pentru twitter, eu zic să monitorizezi atent convertirea timpului pierdut pe acolo cu traficul adus. Dacă nu rentează, fugi de acolo. Zbată-te pe G+ pentru că-ți dă semnal foarte tare în SERP. Facebook s-a cam prostit. Nu știu cum era înainte, dar vrea să se îmbogățească prea repede.
    Te-am adăugat pe G+. Când postezi ceva, nu arunca doar link. Asigură-te că postarea e optimizată cum trebuie. Am scris eu ceva despre asta. Găsești prin categoria blogging tips.
    Adaugă pentru a fi adăugat. Nu face marea greșeală să adaugi la rând tot ce prinzi. Te va rupe fluxul de informație. Eu primeam la un moment dat aproape 100 de postări pe minut. Îți dai seama că procentul de a prinde ceva interesant era aproape nul. Adaugă doar pe cei care ți-ar oferi ceva interesant.
    Succes 🙂

    • Răspunde

      Pai si la acest aspect ma refeream, o sa fiu mult mai atent la ce voi posta, am citit si eu ca Google+ ar ajuta, dar nu stiu de ce am o retinere in a-l folosi, tot am primit sfaturi sa-l folosesc mai mult si zic ca o sa-i dau o sansa importanta.

      Cat tine de Twitter, nu prea sunt activ acolo, in trecut postam cate un tweet sau doua pe zi, acum arunc doar un link, mai mult pentru a fi acolo la numar. Anul asta voi incerca sa atac mai mult pe retelele astea, si cum spuneai tu de ele, eu cam pe astea le folosesc frecvent.

  6. Răspunde

    Lucian, scrii din ce în ce mai bine. Dacă ți-ai făcut un obiectiv secret din asta, află că nu mai e secret pentru că ți-a ieșit. Și tu mă știi pe mine… nu fac afirmații gratuite.

    De mâine voi fi ceva mai puțin online așa că la acest articol profit de oportunitatea să-ți urez la mulți ani și la cât mai multe acțiuni înfăptuite cu pozitivism în 2014.

  7. Răspunde

    Off topic: LA MULTI ANI si numai ganduri bune din intuneric, pentru anul care vine!

  8. Răspunde

    Pentru social media n-ai nevoie de un plan, cat mai multe conturi pe diferite retele si desigur sa fi foarte activ pe ele, asa ai sanse mari sa ai o rata de views mare si interactiune cu persoanele abonate la canalele respective.

  9. Răspunde

    Din ce am testat eu, SM are un impact bun asupra traficului unui site. Ce-i drept, era mult mai ok cand reach-ul era mai mare 🙁

Leave Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *