Noiembrie cea mai scumpa luna

Ştim cu toţii ce a fost anul trecut de Black Friday, o îmbulzeală de toate zilele. Dacă site-urile erau deja blocate la primele ore ale dimineţii, nu putem scoate din calcul şi magazinele fizice, care erau destul de aglomerate. Eu în acea zi eram la şcoală, o zi mai uşoară de vineri în care am monitorizat puţin cum se descurcă lumea cu marea reducere. Seamănă foarte mult cu orice deschidere de supermarket la care se face reducere la tigăi.

Încă de anul trecut, am fost cu ochii pe aparatul acesta. Şi m-am minunat foarte mult cum poate oscila un preţ în perioade relativ scurte de timp. Ba creşte, ba scade. Odată l-am văzut şi la 1.999, şi nu ştiu cum s-a nimerit să fie acest preţ tocmai înaintea unei perioade cu reduceri.

Nu sunt sigur, dar după părerea mea, şi după cum s-a petrecut toată treaba, cred că luna noiembrie este luna scumpirilor în lanţ. Acum se scumpeşte totul pentru a avea de unde scade de Black Friday. Şi să fim serioşi, când vede cineva că scrie reducere de 30-50 % la un produs, nu mai stă foarte mult pe gânduri până să-l achiziţioneze.

Cel mai bine ar fi să monitorizezi un produs cu 2-3 luni înainte de Black Fraiday şi să vezi dacă întradevăr este ceva profitabil, sau nu contează în ce perioadă a anului comanzi, nu neapărat acum, ci în general…

Acum să revin puţin la infrastructură, cei de la eMag au investit 300.000 de euro pentru a putea sta în faţa clienţilor înebuniţi de cumpărături.

Ce ziceţi, chiar se fac reduceri de Black Friday sau e doar o iluzie?

Leave Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *