Exista si angajati faini care te fac sa-ti schimbi parerea

Acum 2 ani erau ceva probleme cu internetul, dacă îmi mai aduc bine aminte problema era de la router. În fine, a venit un super tip şi a rezolvat problema, adică a schimbat el ce era stricat pe la router şi totul a fost ok, cât se poate de ok.

Mai mult decât atât, omul s-a apucat şi a făcut şi ceva setări pe la PC, setări care au afectat în mod pozitiv activitatea pe internet. Chiar puteai să ai o discuţie tare cu tipul ăla, se vedea pe el că ştie ce face şi mai mult decât atât, este foarte pasionat de tehnologie, ceea ce cred că este cel mai important la locul acela de muncă.

Începând cu acum câteva zile internetul se decupla la un interval de timp destul de mic, cam la 30-40 de minute pica internetul două sau trei minute, suficient cât să-ţi strice buna dispoziţie.

Atunci mi s-a schimbat puţin părerea despre UPC, pentru că despre ei vorbim. Au cele mai proaste servicii cu clienţii pe care le poţi vedea. Nu contează ce zic oamenii de la capătul firului, dar până să ajungi să vorbeşti cu cineva uiţi care este problema. Suni şi aştepţi 40 de minute să-ţi răspundă cineva, iar atunci sunt şanse mari să nu se rezolve nimic. Partea făină este ca după 20 de minute să închizi din greşeală telefonul lăsat pe speaker.

Atunci sigur zici că UPC sunt naşpa.

Dar pentru mine s-au spălat pe mâini, l-au trimis tot pe omul ăla să rezolve treaba.

Noroc cu el! Multă inspiraţie la alegerea angajaţilor. 🙂

4 Comments

  1. Răspunde

    Asa am avut si eu probleme cu netul acum cam un an. Angajatul vechi venea saracu’ la o saptamana dupa ce-l chemai. (la mine venea repede, stia ca amandoi avem de castigat). Angajatul nou foarte-foarte punctual si bun. Vine, face totul ca la carte, pleaca. Stie cum sa se comporte cu clientii.

  2. Răspunde

    Asa cunosc si eu un nene de la Romtelecom, imi e foarte drag. Cand am probleme la net, imediat sun si stiu ca vine acel om si rezolva problema, intr-un stil frumos. Imi explica una-alta, mai discuta despre job-ul lui… Uneori un angajat schimba foarte mult un brand, pacat ca cei care castiga mult nu fac asta, doar birourile sunt de ei.

  3. Răspunde

    Eu n-am avut probleme pana acum cu internetul acasa. La munca in schimb… pica non stop. Dar normal…sunt aceiasi patroni… nu se rezolva nimic… pica isi revine pica.. si tot asa. A trebuit sa facem contract la magenta ca sa avem si noi macar wireless.

  4. Răspunde

    Ala e asul lor din maneca, cand zici ca vrei sa renunti, pac vine si iti schimba parerea…

Leave Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *