Exista si angajati faini care te fac sa-ti schimbi parerea

Acum 2 ani erau ceva probleme cu internetul, dacă îmi mai aduc bine aminte problema era de la router. În fine, a venit un super tip şi a rezolvat problema, adică a schimbat el ce era stricat pe la router şi totul a fost ok, cât se poate de ok.

Mai mult decât atât, omul s-a apucat şi a făcut şi ceva setări pe la PC, setări care au afectat în mod pozitiv activitatea pe internet. Chiar puteai să ai o discuţie tare cu tipul ăla, se vedea pe el că ştie ce face şi mai mult decât atât, este foarte pasionat de tehnologie, ceea ce cred că este cel mai important la locul acela de muncă.

Începând cu acum câteva zile internetul se decupla la un interval de timp destul de mic, cam la 30-40 de minute pica internetul două sau trei minute, suficient cât să-ţi strice buna dispoziţie.

Atunci mi s-a schimbat puţin părerea despre UPC, pentru că despre ei vorbim. Au cele mai proaste servicii cu clienţii pe care le poţi vedea. Nu contează ce zic oamenii de la capătul firului, dar până să ajungi să vorbeşti cu cineva uiţi care este problema. Suni şi aştepţi 40 de minute să-ţi răspundă cineva, iar atunci sunt şanse mari să nu se rezolve nimic. Partea făină este ca după 20 de minute să închizi din greşeală telefonul lăsat pe speaker.

Atunci sigur zici că UPC sunt naşpa.

Dar pentru mine s-au spălat pe mâini, l-au trimis tot pe omul ăla să rezolve treaba.

Noroc cu el! Multă inspiraţie la alegerea angajaţilor. 🙂

Leave Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *