Cum vezi daca a citit mailul cu Yesware?

Prin simplul fapt că am tot timpul SPAM-ul plin, reiese că pe la noi lumea nu ştie cum stă treaba cu marketingul direct. Şi nu cred că sunt foarte mulţi care reuşesc să transmită ceva prin această cale, un exemplu care-mi vine în acest moment în minte este Florin Roşoga, cu siguranţă este unul dintre cei mai buni la acest capitol.

Nu sunt genul care să facă cumpărături imediat după ce vede un articol, dar Florin a reuşit să mă facă să aleg produsul său cât ai clipi. Pentru cei care doresc să vadă pe faţă cum lucrează Florin, le sugerez să-l urmărească o lună sau două, şi veţi vedea că nu mint deloc.

În altă ordine de idei, cei care vor să se specializeze (şi nu numai) au la dispoziţie un plugin, să-i zicem aşa, foarte inteligent zic eu. De multe ori mă enervez când trimit un mail unei anumte persoane şi văd că mă tratează cu o indiferenţă feroce, şi chiar dacă mă enervez, nu voi ştii niciodată ce s-a întâmplat cu adevărat cu mesajul pe care eu am dorit să-l transmit.

Sunt multe cazuri, spre exemplu respectiva persoană nu a mai deschis mailul de câteva zile bune, eu tot mă voi enerva pentru că am crezut că m-a ignorat total. Sau mesajul a intrat în SPAM din diferite motive care pentru mine reprezintă un adevărat mister, chiar dacă nu prea mi s-a întâmplat să intru de foarte multe ori în acel folder. Sau chiar cazul care mă afectează cel mai mult, când deschide mailul, îl citeşte dar nu răspunde.

Cum putem verifica dacă mailul a fost deschis?

Ei bine, pentru asta am descoperit Yesware, care din câte ştiu este doar pentru Gmail. Şmecheria asta se adaugă la contul de mail şi îţi va apărea deasupra mesajelor o bară cu mai multe setări şi notificări, acolo vei primi înştiinţarea în momentul când destinatarul a citit mesajul transmis.

Se foloseşte relativ uşor, când deschidem pagina aceea pentru a scrie mesajul, jos va apărea încă o bară foarte mică cu mai multe opţiuni, printre care Track care odată bifată va urmări mesajul, Remind care te va ajuta să programezi un mesaj sau Templates, aici dacă ai un mesaj care-l trimiţi la nesfârşit, poţi face un şablon şi vei scăpa de o treabă.

După ce ai trimis mesajul şi ai bifat căsuţa de la Track, vei primi o notificare când mesajul a fost deschis (la ce oră şi chiar din ce oraş). Şi te va atenţiona şi în cazul în care mesajul nu a fost deschis la o anumită perioadă de timp, dar din câte am observat, se poate lucra la respectivele notificări.

Yesware

Ca funcţionalitate nu ştiu prea multe, decât un singur lucru. După ce ai trimis un mail, cu acesta se trimite o imagine, o siglă sau un simbol de o dimensiune neglijabilă, şi odată deschis mesajul, automat se va deschide şi imaginea iar Yesware îşi va da seama imediat şi te va anunţa.

Nu prea folosesc Yesware deobicei, adică îl ţin mai tot timpul dezactivat pentru că nu prea sunt foarte interesat dacă se deschide un mail în cazul discuţiilor private, în ceea ce priveşte când am o campanie sau vreau neapărat să aflu un răspuns, îl folosesc.

2 Comments

  1. Răspunde

    Exista si solutii pentru alte servicii, eu am un plugin pentru RoundCube si am detalii amanuntite precum: daca a citit, cat timp a petrecut citind acel mesaj, daca a dat click pe vreun click si alte chestii pe care nu le-am incercat inca. O sa prezint si eu cateva astfel de pluginuri printre care si Yesware in varianta ruseasca, dar doar pentru Yahoo.

    • Răspunde

      Ceva asemanator aveam si eu la un plugin pentru newsletter, si este absolut necesar in cazul acestora sa vezi ce rata de click este la un mesaj trimis mai multor persoane, timpul petrecut si celelalte nebunii.

Leave Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *