Ce mi-ar placea la o librarie online

testamentDe-a lungul timpului am reuşit să fac mai multe comenzi online de cărţi, nu am colaborat cu foarte multe astfel de magazine, doar cu două, care cred cu tărie că sunt cele mai sigure şi profesioniste (Libris şi elefant.ro).

Pot spune despre ambele că sunt într-o oarecare măsură orientate către client, răspund repede la mesajele trimise atât pe Facebook cât şi pe mail, dar mai ales, onorează în timp util majoritatea comenzilor. De când comand nu mi s-a întâmplat să întârzie pachetele, adică toate au venit aşa cum trebuie.

Acum, trecând peste aceste laude, îmi place să cred că un magazin care se dezvoltă pe o astfel de nişă trebuie să fie mult mai aproape de cumpărători, poate asta simt eu, aş vrea să fie mai afective şi mult, dar mult mai orientate către client. Un exemplu, cei de la eMAG sunt nişte super profesionişti şi cam atât, interacţionează şi ei cu publicul, dar cum spuneam, într-un mod cât se poate de profesionist. La o librărie online mi-ar plăcea să se pună mai mult accent pe interacţiune, concursuri pentru cumpărători, etc. De oferte aici nu se pune problema, ambele au foarte multe reduceri.

Adică atunci când vine pachetul acasă, pe lângă cărţile pe care le-am comandat să mai fie ceva, nu ştiu ce exact, dar să fie. Cum te-ai simţi dacă pe lângă cărţi ai mai vedea o bucată de hârtie, scrisă de mână cu un mesaj personalizat? Eu unul m-aş ataşa foarte mult de respectivul brand.

Pe de o altă parte, nu-mi prea plac descrierile cărţilor de la ei. Sincer, nu te poţi alege cu nimic din ceea ce este scris acolo, mi-ar plăcea să fie mai multe detalii, ceva în plus, o recenzie de exemplu. Revenind iar la magazinele de IT, cei de la evoMAG fac un lucru foarte tare, trimit în teste către lab501 mai multe dispozitive, iar mai apoi, iese o recenzie atât de amănunţită încât îţi poate da exact răspunsul la întrebarea: “Merită să cumpăr?”. După părerea mea, o implicare cu bloggerii ar ajuta mult în decizia achiziţionării anumitor cărţi, greşesc?

Leave Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *