Cateva lucruri de la locul de munca

Articolul are legătură cu acesta!

În această perioadă am învăţat în mare parte cum stă treaba cu responsabilitatea, şi cât de important este să şti ce faci şi cum să te comporţi. Şi tototdată, am realizat şi eu cu ce te ajută economia făcută în şcoală cu ceea ce se petrece cu adevărat în realitate, şi cam cât din ce învăţăm la şcoală se mai aplică şi în câmpul muncii.

Această scurtă paranteză este făcută special pentru cei care nu învaţă foarte bine la o anumită materie şi totuşi sunt pasionaţi de respectivul domeniu. Dacă nu ai note mari la economie (exemplul de faţă) nu înseamnă că nu vei putea lucra niciodată în domeniul economic, o eroare gigantică, şi spun asta din propria experienţă.

La BCR am reuşit să obţin primii bani “munciţi” cu adevărat, au mai fost şi alte ocazii, dar altceva este când îţi intră salariul pe card şi abia aştepţi să vină ziua cea mare în care vei da interogare sold, cum e peste tot, ce scrie în contract nu scrie şi pe bancomat.

Cel mai mult mi-a plăcut să-mi antrenez abilităţile de comunicare. Am citit câteva cărţi de genul acesta, uneia i-am făcut şi recenzie, şi chiar am vrut să experimentez tot ceea ce am învăţat în acele rânduri. La început aveam o jenă să folosesc chiar tot ce am învăţat, dar cu timpul m-am obişnuit, cred că unele lucruri am început să le fac perfect (câtă modestie).

Şi am ajuns la punctul culminant. Cum s-a desfăşurat mai exact toată această operaţiune….

Primeam în fiecare săptămână câte un task pe care trebuia să îl rezolvăm, am avut mai multe cerinţe, odată a trebuit să facem o campanie de marketing (cu tot ce presupune ea) la un anumit produs, altă dată să spionăm concurenţa, să aducem nişte prieteni către BCR, etc… Şi am realizat aceste task-uri, le-am amintit pentru că erau cele mai importante, restul doar de umplutură.

Iar fac o referire cu şcoala, dar sper că înţelegeţi şi mă scuzaţi. Dacă era să respect întocmai ceea ce trebuia să fac, totul era foarte sobru. Chiar de asta nu mi-au plăcut foarte mult primele două săptămâni, din această cauză. Trebuia să stai mai tot timpul în faţă unui monitor şi să rezolvi nişte chestii puerile.

Aşa că, după ce am prins puţin cum stă şmecheria, am început o nouă tactică, strategia FREE. Adică să fac în general ce fac şi colegele mele. Să lucrez ce mai. Şi cred şi acum că a fost cea mai bună strategie, dacă nu o aplicam, rămâneam tot cu aceleaşi cunoştinţe ca la început.

2 Comments

  1. Răspunde

    Cred ca a fost o experienta interesanta pentru tine.
    Daca esti deschis la minte ai de castigat din orice experienta noua si asta te ajuta in dezvoltarea ta.

Leave Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *