Aperitive, grătare… cum poți compensa excesele pe care le-ai făcut?

Ai cam exagerat in vacanta cu gratarele sau cu cele mai savuroase dulciuri in concediu? Nu intra in panica. Iata cum sa compensezi toate aceste excese.

In vacanta, putem savura inghetate uriase sau un sandvis grecesc pe plaja sau sa apelam mai des la fast-food. Dar cel mai bine ar fi ca dupa ce ai facut excese dupa excese intr-o zi, cel mai bine ar fi ca a doua zi, sa compensezi si sa mananci mai lejer- proteine slabe precum cele din carnea de pui plus legume.

O alta regula de care sa tii cont pentru a combate neplacerile colaterale- profita de timpul liber pentru a prepra tu inghetata pentru a minimiza consumul de zahar, salatele si sandvisurile, limitand consumul de grasimi nesanatoase.

Si pentru a arde suprplusul- plimba-te cu bicicleta sau joaca beach volley.

Inghetata- mizeaza pe alibiul calciu. Foarte slaba in calorii, inghetata cu iaurt vine cu un plus de calciu si cu o buna doza de bacterii pentru a intretine flora intestinala. Poti manca inghetata dupa ce ai luat o masa bogata in proteine si in fibre pentru ca toate caloriile sa nu se depuna. Zaharul continut se va digera mai incet de unde si un impact mai lejer asupra secretiei de insulina si mai putin risc pentru stocare, de asemenea.

Poti incerca de asemenea sa incerci sa iei mese mai lejere- nu consuma paine, pentru a compensa aportul de zahar si consuma cat mai putine grasimi.

Sandvisurile- gaseste echilibrul perfect. Painea suedeza si wrap-ul nu sunt prietenii siluetei tale. Daca consumi un sandvis cu sunca si cu unt, incearca sa nu mai consumi seeara feculenti, deoarece 150 de grame de bagheta sunt echivalentul a 300 de grame de paste. Cel mai bine ar fi sa alegi o paine cu cereale, cu un indice glicemic mai scazut cu branza. Sandvisul grecesc il poti prepara cu curcan sau cu carne de vita si de un sos cu iaurt.

Gratar- fa-ti plinul de omega 3. Sardinele pe gratar reprezinta 65 de kcal si o mina de acizi buni omega 3. Fata de carnea plina de acizi grasi saturati, plina deci de grasimi nesantoase care pot mari nivelul de colesterol.

Salate- atentie la compozitie. 5 linguri de feculenti- cartofi, fasole rosie, linte, legume crude- sparanghel, fenicul, anghinare si 100- 120 de grame de proteine- creveti, oua, ton… iata cum arata salata perfecta.

You May Also Like

About the Author: admin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *