7 secrete pentru o mai bună organizare a timpului

Ai mereu impresia ca esti in criza de timp? In acest caz, iti venim in ajutor cu cateva secrete sau trucuri care sa te ajute sa administrezi sau sa faci fata mai usor acestei crize constante contra cronometru.

E-mailurile si retelele sociale. Inchide notificarile. Trebuie sa incerci sa stabilesti o anumita perioada de timp pentru a verifica e-mailurile sau notificarile de pe retelele sociale pentru a nu te intrerupe mereu sau a-ti distrage atentia de la ceea ce faci.

Fa pauze. Lucreaza mai putin. Productivitatea poate sa aiba de suferit din cauza unui exces de zel, cel mai adesea. Daca nu iti acorzi pauze mai dese in care sa te odihnesti sau sa faci ceea ce iti place, nu vei mai reusi sa dai tot ce e mai bun din tine. Munca intensiva trebuie deci sa fie rasplatita cu pauze scurte. Trebuie sa iti percepi creierul ca pe un muschi care are nevoie sa se destinda si sa admiti ca nu poti sa faci un maraton in fiecare zi.

Profita de tehnologie. Exista si cateva aplicatii care iti pot veni in ajutor. RescueTime poate calcula cat timp petreci pe Web. Iti poate chiar interzice sa petreci mult timp pe site-urile care iti consuma cel mai mult timp.

Nu te grabi. Ramai cat mai calma. Daca vei incerca sa termini cat mai repede tot ce ai de facut, nu vei face decat sa pierzi timp pretios. Daca vei sta putin sa te gandesti la cele mai bune solutii pentru a duce la bun sfarsit toate sarcinile.

Profita din plin de fiecare minut al zilei. Fiecare minut din fiecare zi din viata ta ar trebuie sa fie folosit si optimizat la maximum. Astepti un avion sau esti la rand la un consult? Profita pentru a citi e-mailurile sau anumite rezumate de care ai nevoie.

Stabileste anumite limite. Pentru a te concentra mai bine, cel mai bine ar fi sa incerci sa le arati celor cu care lucrezi ca nu esti disponibil sa trancanesti vrute si nevrute, inchizand usa de la birou, daca ai una sau punandu-ti castile.

Fa-ti o lista cu prioritati. Pentru a incepe ziua asa cum trebuie, fa-ti inca de dimineata, o lista cu 3-4 sarcini pe care ar trebui sa le rezolvi in ziua ce tocmai incepe.

Leave Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *